duminică, 10 decembrie 2017

Piese de schimb pentru industria textilă

Da ,trebuie să vorbim si despre momentul acela când , maşina de cusut ,fie ea casnică sau industrială, are nevoie de anumite intervenţii.Slavă Domnului că  intervenţia la care am supus maşina a fost una de intreţinere şi atât.
De curând a trebuit să fac schimbul de ulei la maşina industrială,  aşa că am ajuns la G&G Trading , un magazin cu piese de schimb,accesorii şi diferite gadgeturi ce ţin de industria textilă.
 De mult timp voiam să ajung aici ca să mulţumesc aşa cum se cuvine doamnei Georgiana ,patroana acestui magazin, pentru ajutorul acordat in urmă cu un an când ,am sunat din intâmplare la dumneaei să intreb de un service pentru maşini industriale.
Cumpărasem maşina industrială, iar cei de unde am comandat-o ( nu dau nume căci eu scriu doar despre cei care sunt cu adevarărat profi ) mi-au recomandat un mecanic ce mi-a cerut 100 de euro ,doar să monteze maşina in blat şi să-i adauge uleiul in baia de ulei.
 Mentionez că nu este service pentru maşini industriale aici şi cu toate acestea ,doamna m-a ajutat atunci cu un număr de telefon ,al unui mecanic foarte bun (dacă voi obţine aprobarea dumnealui ,voi scrie si numele său impreună cu numărul de telefon).
         I-am promis atunci că voi trece pe la dumneaei cu o bomboană dar am ajuns abia.... acum,... după un an .Şi ce credeţi că găsesc aici? O doamnă amabilă şi atentă la cel din faţa sa ,oricine ar fi el . Ei , am profitat de faptul că mă aflam intr-un magazin de interes croitoresc şi am cerut aprobarea să fac şi eu câteva fotografii pentru blogul meu.Desigur ca intereseză ,mai ales că in mercerii nu prea gaseşti piese pentru maşini industriale şi sunt destul de multe ateliere mici sau chiar croitorese care lucrează cu maşini industriale acasă.
Stiţi voi talpa aceea de teflon pentru protectia fierului de călcat ,despre care am vorbit aici ? Am găsit şi la G&G.
 Şi aveau şi din cele de aluminiu.

 Ace de maşină ,de triplok, de uberdeck,

suveici, mosorele ( şpoane),graifere, transportoare,picioruşe şi  dispozitive pentru tot felul de cusături  necesare confecţionării articolelor de îmbrăcăminte.



Am văzut si staţii de calcare industrială ,foarfeci cu autoascuţire sau în zig-zag dar şi accesorii de genul creioane sau markere (care se şterg cu apă sau la care urma dispare in 24 de ore) de croitorie.

 Pentru că magazinul este situat la parterul unui bloc, este mai greu de identificat din stradă.  Am făcut o poză si scării de bloc. Are o plăcuţă cu firma dar este prea mică .
Vă recomand cu drag acest magazin pentru profesionalismul pe care l-am găsit acolo !

2 comentarii: