duminică, 6 noiembrie 2016

I LOVE MINIONS

                            In aceasta vara ,la atelierul de croitorie sustinut impreuna cu Ioana Popovici la Clubul Fermecat ,am cusut impreuna cu copiii, colaje textile pe saculeti .Pe langa tema destinata fetelor, a trebuit sa gasim un punct de atractie si pentru baietei, asa ca, l-am intrebat pe baietelul cel mai apropiat mie in acele momente:.fiul meu Catalin, ce le-ar  placea  mai mult baietilor?

          Dupa cateva cautari serioase pe net, ne-au atras atentia .....monionii.


Am copiat ,am colorat si am decupat toate partile necesare unui colaj cu minioni.E greu? Nu ! E doar migalos si mai e si partea in care m-am certat cu fiu-miu ,cine coloreaza si decupeaza  minionul.
Cand a vazut el ca decupatul se face putin altfel decat stia el ,s-a retras si a lasat-o pe mama lui , sa se joace mai departe.
 Am decupat fiecare element in parte ,apoi pe panza de bumbac termocolata ,am desenat cu creionul fiecare parte si am inceput iar decupatul dar pe panza .Am cautat materiale mai apretate care pe langa termocolant sa asigure taria necesara decupajului.
Pentru ca multe din piese erau destul de mici ,am si lipit o parte din ele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu